February 08, 2015

Start!

Siemaa !

Już od jakiegoś czasu nosiłam się z myślą, by zacząć prowadzić bloga, gdzie będę umieszczać swojego autorstwa zdjęcia, no i w końcu go założyłam.  Chcę, żeby było to również miejsce, gdzie będę mogła opowiedzieć na Wasze pytania. Będę tu również umieszczała przeróżne tutoriale dotyczące obróbki zdjęć itd. :)  Przewiduję tutaj także fotorelacje z różnych dni, zdjęcia sesyjne oraz zwykłe notki :) Tak czy inaczej zapraszam do odwiedzania mojego bloga, komentowania i sugerowania mi co mogę dodawać w notkach - będzie mi szalenie miło ;] Zatem zapraszam ciepło wszystkich do obserwowania tego bloga, pierwszy wpis z jakimś tutorialem już niedługo! :) 


 Odwiedź mnie także tutaj:
TUMBLR
INSTAGRAM
ASK

3 comments:

  1. Hej, my też dopiero zaczynamy, wpadnij do nas! :) http://faultyxblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hej, my też dopiero zaczynamy, wpadnij do nas! :) http://faultyxblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. zapraszam
    rysowac-kazdy-moze-99.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.