February 08, 2015

Tutorial - jak przerabiam zdjęcia

Oto mój pierwszy tutorial :)

Potrzebujesz:
  • Program Photoscape (darmowy)
  • Jakieś zdjęcie :)
 No to zaczynamy !

1.Otwieramy Photoscape i wchodzimy w zakładkę Edytor wybieramy zdjęcie jakie chcemy przerobić i wchodzimy w Wykresy ( Ctrl+M)




2.Jak też widać  krzywa jest podzielona na trzy inne linie- czerwoną, zieloną i niebieską. Trzeba to robić po kolei to zdjęcie wyjdzie ładniejsze - na dole są 3 zaznaczone kolory, odznaczasz najpierw dwa kolory (powiedzmy zielony i czerwony) i zostanie niebieski krzywa. Przesuwasz ją jak chcesz to Twój wybór. Później odznaczasz niebieską i zaznaczasz zieloną. Możesz ja przesunąć tak jak Ci się  podoba.


3. Teraz mamy to samo tylko z czerwoną.


4. Teraz klikamy jasność,kolor. Tutaj ustawiamy sobie pogłębienie, rozjaśnianie, przyciemnianie, eksplozje, jasność gamma, jasność, kontrast, odcień i nasycenie.


Jak widzicie na zdjęciu to ja mam tylko pogłębienie, rozjaśnianie i kontrast.



Koniec! Cały proces zajął mi niecałe 15-20 minut, najbardziej musiałam myśleć jak te krzywe przesunąć. Co rusz przesuwałam i wychodziły ładniejsze, aż w końcu się zdecydowałam na takie. Tylko wciskamy Ctrl+M, wybieram krzywe i klikam OK.

Mam nadzieję, że tutorial się przyda niektórym ludziom i będą chcieli spróbować zrobić coś podobnego ze swoimi zdjęciami.

Instagram - bajdzo 
Miłego dnia!

18 comments:

  1. Świetnie przerobiłaś to zdjęcie! :) Ciekawy tutorial! Lubię ten program:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawy poradnik : ) . Czekam na kolejny post . Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o pomoc : http://lublins.blogspot.com/2015/02/przeglad-ciuszkow-firmy-httpwwwromwecom.html

    ReplyDelete
  3. również używam tego programu :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  4. ja też używam tego programu, ale nie przerabiam zdjęć aż tak dokładnie, chyba czas pokombinować :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajny post! Też używam Photoscape'a. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też uwielbiam Photoscape'a świetny poradnik
    Wspólna obserwacja ? Ja już teraz twoja kolej.
    Mój Blog klik

    ReplyDelete
  7. Ale ładnie przerobiłaś to zdjęcie ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ale świetne. Ja mam ten edytor, tylko czasami zapominam obrobić zdjęć :D
    Baardzo przydatny tutorial.
    obs/obs?

    podmarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Photoscape znam od dawna :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo przydatny post, uwielbiam takie bo mogę się wtedy dowiedzieć czegoś zupełnie nowego :)

    Pozdrawiam!!!
    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  11. nie wiedziałam że na Photoscape tak można :D
    obserwuję :)
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. I od razu zdjęcie nabiera wyrazu :)
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. Zdjęcie jest świetnie przerobione, na pewno wykorzystam to przy przerabianiu kolejnych zdjęć :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  14. Bardzo przydatny tutorial :)
    http://zagulaczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona.

    Naprawdę widać, że robisz to co kochasz.

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę

     Mój blog - klik


    ReplyDelete
  16. Wow, ale super efekt ^^
    Może współna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie ^^ http://gigga-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Już bardzo długo korzystam z tego programu, ale tej funkcji z krzywymi, jeszcze nie znałam. Fajny pomysł na posta, wielu osobom na pewno pomogłaś ;)

    *Zapraszam do mnie*
    -Niuta.

    ReplyDelete
  18. ŚWIETNY BLOG!♥
    JUŻ ZAOBSERWOWAŁAM I CZEKAM NA REWANŻ♥

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.