March 15, 2015

Fotograficzny wishlist

... czyli sprzęt, który pozostanie w moich marzeniach, ale kto wie może kiedyś będzie mój!  

Cześć!
Na początku chciałabym was przeprosić, że tak długo nic tutaj nie pisała. Od teraz postaram się aby posty pojawiały się częściej. 

No więc tak przyszedł czas na post o marzeniach. Głównie chodzi tu o marzenia fotograficzne. Pokażę wam dzisiaj sprzęt fotograficzny, który chciałabym aby gościł w mojej torbie fotograficznej. Pewnie większość z poniższych rzeczy nie będzie moja, ale może kilka z tych marzeń uda mi się spełnić. Większość fotografów pewnie też ma takie marzenia. Mam w planach jeszcze jeden taki wishlist, ale o innej tematyce, której wam teraz nie zdradzę. :D


*Do żadnego z poniższych zdjęć nie ma praw autorskich. Wszystkie zdjęcia zostały znalezione na Grafika Google*


1. Canon 5D Mark III to chyba marzenia nie jednego fotografa nie mówiąc o tych co już mają to cudo. Niektórzy pewnie nie marzą bo posiadają już takie cudo. No ale cóż nie każdy dysponuje tak dużą gotówką. Oczywiście  5D Mark II też bym nie pogardziła
Więcej o tym aparacie przeczytacie TUTAJ



2. Canon EF 85mm f/1.2 L II USM  jasny obiektyw o niesamowitym rozmyciu tła, o którym marzę już od dawna :) 
Więcej o tym obiektywie przeczytacie TUTAJ




3. Nadszedł czas na moje ukochane obiektywy Fisheye. Na zdjęciu znajduje się Canon EF 15mm f2.8. W tych obiektywach jestem po porostu zakochana. Wzdycham na widok takich obiektywów i na to co one potrafią. Zawsze marzyłam żeby mieć taki obiektyw. Strasznie podobają mi się zdjęcia wykonane tymi obiektywami.
Więcej o tym obiektywie przeczytacie TUTAJ



4. Kolejnym obiektem moich marzeń jest  CANON EF 24-70mm f/2.8. Jedynym obiektywem z zoomem jaki posiadam jest kitowy 18-55, który jak pewnie każdy wie że jest bardzo ciemnym obiektywem, więc taki jak na zdjęciu wyżej by mi się przydał.
Więcej o tym obiektywie przeczytacie TUTAJ


edyny obiektyw z zoomem, który mam jest to obiektyw kitowy, który jak każdy wie jest bardzo ciemny, ponieważ jego przysłona zaczyna się dopiero od 3.5, więc taki obiektyw jak ten - See more at: http://zuzannakowalczykphotography.blogspot.com/2014/08/fotograficzny-wishlist.html#sthash.kQR5YbXc.dpuf
Jedyny obiektyw z zoomem, który mam jest to obiektyw kitowy, który jak każdy wie jest bardzo ciemny, ponieważ jego przysłona zaczyna się dopiero od 3.5, więc taki obiektyw jak ten powyżej bardzo by mi się przydał. - See more at: http://zuzannakowalczykphotography.blogspot.com/2014/08/fotograficzny-wishlist.html#sthash.kQR5YbXc.dpuf
 
Jedyny obiektyw z zoomem, który mam jest to obiektyw kitowy, który jak każdy wie jest bardzo ciemny, ponieważ jego przysłona zaczyna się dopiero od 3.5, więc taki obiektyw jak ten powyżej bardzo by mi się przydał. - See more at: http://zuzannakowalczykphotography.blogspot.com/2014/08/fotograficzny-wishlist.html#sthash.kQR5YbXc.dpuf
CANON EF 24-70mm f/2.8L II USM


5. Canon AE-1 to jest już inna kategoria, ale chciałabym go mieć w swojej kolekcji. Zdjęcia wykonane analogami mają coś w sobie. :)



6. Wystawa niby nic wielkiego, ale bardzo by mnie uszczęśliwiła i pewnie nie tylko mnie. Chyba każdy chciałby mieć wystawę z własnymi zdjęciami lub rysunkami.


7. Marzy mi się również swoje własne studio fotograficzne. Cały ten sprzęt co wymieniła chciałabym wykorzystać właśnie w takim studiu.



8. Okładka też niby nic wielkiego a potrafi wywołać u mnie na twarzy ogromny uśmiech :) Chciałabym aby kiedyś zdjęcie mojego autorstwa znalazłoby się na jakieś okładce :)


9. Pilocik taki mały dodatek, który ułatwił by mi robienie sobie portretów :) 


10. Zestaw do bokehu  nigdy nie miałam dość cierpliwości do wycinania różnych wzorków, aby uzyskać piękny bokeh jaki chciałam. Taki zestaw bardzo by mi się przydał :) i zaoszczędził by mi dużo czasu



11. Kubek to jest bardziej taka zachcianka niż jakieś wielkie marzenie. Bardziej zalicza się to do gadżetów fotograficznych tak samo ja pendrive na zdjęciu niżej, które chciałabym mieć! 


12. Pendrive w kształcie aparatu. Niedawno natrafiłam właśnie na to zdjęcie i jak zobaczyłam to cudo to chciałam to mieć! Nie jest mi to jeszcze potrzebne do lepszego fotografowania, więc jeszcze poczekam z kupnem :) Poza tym nie mogę nigdzie takiego znaleźć ;/


13. Fujifilm polaroid o tym aparacie marzę już od dawna! Aparat, który od razu nam wywoła zdjęcie oczywiście nie w takim dużym formacie jak u fotografa, ale takie małe zdjęcia też są cudowne. Mogą być świetną ozdobą w pokoju :)




14. Rozwijać się ciągle i bez końca, abym była zadowolona ze swoich zdjęć i widziała jakieś postępy :) 


No to koniec moich marzeń pora powrócić do rzeczywistości :) Myślałam, że będzie tego więcej, ale 14 punktów to też nie mało. Pewnie o paru rzeczach zapomniałam, ale te najważniejsze rzeczy co miałam wypisać to wypisałam :)


Gdzie można mnie znaleźć: 

PHOTOBLOG | ASK | INSTAGRAM

 
Miłego dnia!

5 comments:

  1. Kubek w kształcie obiektywu to i mi się marzy :)

    ReplyDelete
  2. Cóż ja pomalutku spełniam swoje małe marzenia od paru lat... tyle, że ja akurat jestem zwolenniczką Nikona :) Mam swojego 5100, ostatnio dostałam blendy fotograficzne :) Ale też marzę o np. takim kubku czy polaroidzie :>... no a własne studio...na razie korzystam z tego na uczelni ;) Pozdrawiam :) http://lady-awa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej ! Masz bardzo fajnego bloga . Zapraszam do mnie na razie zaczynam , może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i daj znać u mnie ;)
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. marzenia są potrzebne! :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście?
    http://czillen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetne posty<3 :*
    http://nothingandeverythingabout.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.