May 21, 2015

Kim jestem?


Hej, widziałam taki post już u innych blogerek i postanowiłam że ja też taki zrobię abyście mogli mnie lepiej poznać. Żeby was już tutaj nie zanudzać to zacznę :)

Mam na imię Aleksandra chociaż każdy na mnie mówi Ola. Czasami Julka, nie wiem dlaczego. Urodziny mam 23 kwietnia i mam 15 lat. Bardzo interesuje się fotografią. Uwielbiam robić robić zdjęcia. W przyszłości chciałabym coś robić w tym kierunku. Nie jest to mój pierwszy blog. Przed tym blogiem miałam jeszcze kilka, lecz się poddałam. Teraz założyłam kolejnego bloga i mam nadzieję, że będę go długo prowadziła i nie poddam się. Moje włosy są średniej długość i jest to ciemny blond. Oczy mam koloru niebieskiego. Jestem nieśmiała i bardzo uzależniona od telefonu.


Hahaha takie poważne.. XD



Gdzie można mnie znaleźć:

12 comments:

  1. Swietne minki

    ReplyDelete
  2. Też miałam kilka blogów wcześniej i też lubię fotografię :)
    jesteś zapewne bardzo miłą i sympatyczną osobą a na pewno
    świetną blogerką :) boskie zdjęcia i ta poważna mina <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oprócz wyglądu i wieku jesteś do mnie bardzo podobna :D
    Obserwuje :)
    http://bluuue-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ale jestes śliczna i masz cudowne wlosy :3

    Blog z artystycznymi o profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowy post- "iris''.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/iris.html

    ReplyDelete
  5. Tez jestem uzalezniona:)

    W moim najnowszym poście giveaway z romwe, do wygrania super ubrania! :)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  6. telefon uwielbiam tak jak Ty :P
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jak mowia na ciebie Julka to serio dziwne :p
    16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Haha, też jestem bardzo uzależniona od telefonu, więc witaj w klubie! :D

    Minimalistyczny- klik :)

    ReplyDelete
  9. Świetny blog i śliczne zdjęcia :)
    Mam nadzieję ,że zostawisz jakiś kom pod moim 1 postem :) http://friendsforever2001.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lepiej pozno niz wcale z takim tematem

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.