August 12, 2015

Arbuzowe galaretki - CIY

Hej 
Ostatnio przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji na posty typu CIY i DIY. Natknęłam się na super wakacyjny deser. Jest on tak prosty i szybki, że aż żal się nie podzielić.

POTRZEBUJEMY:
zielone jabłka  
truskawkową galaretkę 
można też użyć czekoladową posypkę
Pierwsze co musimy zrobić to zagotować galaretkę. Kiedy widzimy że galaretka jest już gotowa to wstawiamy ją na chwilę do lodówki. Później jabłka kroimy na pół, a następnie wydrążamy w środku (to jest chyba najgorsze :D). Schłodzoną galaretkę wlewamy do połówek jabłek i czekamy aż stężeje (najlepiej włożyć do lodówki). Na koniec kiedy już galaretka stężeje to delikatnie kroimy połówkę na 3/4 części i możemy się już zajadać :) Można ozdobić czekoladową posypką.

 Do moich galaretek zrobiłam jeszcze wodę z cytryną, miętą i lodem. :)
Post z dedykacją dla mojej kuzynki, która zawsze długo wyczekuje moich postów ;* --> jej blog kliik! 

31 comments:

  1. Ale super!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ooo muszę sobie taki przysmak zrobić !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super to wygląda, muszę tego spróbować :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pyyycha! Jeju, uwielbiam arbuzy, ale takie galaretkowo-jabłkowe też :D
    Fajny post, taki wakacyjny <3
    milego dnia! obserwuję, thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  5. Wo, genialnie wyszły te galaretki. Chyba wypróbuję ten sposób na następna imprezę :)!
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetny pomysł, muszę wypróbować taki deser :)
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    ReplyDelete
  7. Ale świetnie to wygląda! :)

    Mogłabyś poklikać w link? http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ciekawie napisane, przyjemnie sie czyta! Będę wpadać częściej, bo warto ♥

    Proszę o kliknięcia w link na początku TEGO posta (w zamian zaobserwuję Twój blog + zareklamuję go w następnym poście)

    ReplyDelete
  9. Wyglądają przepysznie, sama muszę takie zrobić!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Genialny pomysł! Deser wygląda bardzo smakowicie :)
    Buziaki, WM.

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł na przekąskę :) Pysznie wygląda.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  12. Ale słodziutkie! <3 Spróbuję takie zrobić sama :)


    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajny pomysł muszę też tak zrobić :)
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. o mniam! arbuzów nie lubię, ale takie truskawkowo-jabłkowe arbuziki z chęcią zjem :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  15. Mmm, wygląda pysznie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajnie te galaretki wyglądają :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajny pomysł, efekt wygląda fajnie :).
    Obserwuję!
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete
  18. OMGOMG ale pysznie to wygląda *.*
    Napewno kiedyś spróbuję
    Zapraszam na mój blog --> klik

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny pomysł, zwłaszcza dla miłośników arbuzów takich jak ja, haha.
    Czy mogłabyś poklikać w linki pod najnowszym postem: Mój Blog - klik! Będę bardzo wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  20. Pomysł bardzo kreatywny :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete
  21. super to wygląda! muszę wypróbować!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Mniam, dobry pomysł, robiła podobne tylko w skórce od pomarańczy :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  23. Podziwiam ludzi, którzy potrafią wpaść na coś tak prostego i efektywnego :D Muszę kiedyś ogarnąć kuchnie i wypróbować te wszystkie przepisy z internetu XD

    ⇒wyzalacz.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.