August 09, 2015

Powracam!



Hej ♡
Po bardzo długiej przerwie powracam do blogowania. Przepraszam wszystkich, że tak długo mnie tutaj nie było, ale jakoś tak wyszło, że nigdy nie miałam czasu na zrobienie zdjęć i opublikowaniu postu. Mam w głowie mnóstwo pomysłów na posty większość z nich mam już prawie napisane wystarczą tylko małe poprawki i zdjęcia, których nie mam. Nie mam żadnych zdjęć, które by nadawały się do jakiegoś posta. Teraz mam bardzo dużą motywację i chęć do robienia zdjęć. Mam nadzieję, że posty na moim blogu będą się pojawiać regularnie. Chciałabym aby pojawiły się tak co 2-3 dni i liczę że mi się to uda. Są to moje początki w blogowaniu więc może mi być trochę ciężko, ale myślę że nie poddam się tak szybko! Chcę też wprowadzić na bloga posty typu DIY oraz CIY co wy na to? :)


 Blogger popsuł jakość zdjęć ;c

19 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Mam nadzieje że będziesz pisać częściej ;) powodzenia! anananas9.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia, pomysł z diy jak najbardziej popieram :)x
    {co powiesz na wymianę obserwacjami? jeśli tak, daj znać u mnie x}
    http://baeionce.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetny blog! obserwacja za obserwację? x
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. To fajnie, że wracasz ;)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. również niedawno powróciłam z energią i chęcią do pisania postów!
    powodzenia!
    plainess[klik]

    ReplyDelete
  6. Dobre posty to nie tylko zdjecia. Jezeli masz naprawde stałych czytelników to beda oni przede wszystkim czytac to co masz do powiedzenia.
    Osobiscie sadze ze dodawanie co dwa trzy dni nie jest dobrym rozwiązaniem gdyz jest to mały czas m.in: dlatego ze mało osob moze dotrzeć do danego postu

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajny post :) ładne zdjęcia :) anananas9.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fajnie że powracasz do bloggowania :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny post! Super, że powracasz do blogowania.
    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz komentarz, że już pod ostatnim postem, a ja jak najszybciej się odwdzięczę. Pozdrawiam ;3
    luolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ładne włosy, super zdjęcia i powodzenia w dalszym blogowaniu. ;)

    ReplyDelete
  11. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com, świetny look, piękna koszula :)
    Obserwujemy? Ja już ! :)

    ReplyDelete
  12. Sliczne zdjęcia<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  13. Nie poddawaj się, masz naprawdę ślicznego bloga!

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. DIY i CIY. Uwielbiam posty tego typu!
    Motywacja i dobre nastawienie to podstawa.

    Pozdrawiam, Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  16. DIY i CIY jak najbardziej! Uwielbiam takie posty :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  17. Mega blog ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.