August 25, 2015

Wonderful days

Ostanie dni były cudowne. Były takie jakich potrzebowałam i o jakich marzyłam. Ostatni tydzień spędziłam u mojej kuzynki. Razem świetnie spędzałyśmy czas na robieniu zdjęć, wycieczkach rowerowych, rundkach w Monopoly i śmianiu się od rana do wieczora. Właśnie tego potrzebowałam na odstresowanie się przed zbliżającym się rokiem szkolnym.
Chyba nie tylko ja chciałabym, aby te wakacje potrwały jeszcze troszeczkę dłużej. Zwłaszcza, że w tym roku czekają mnie te nieszczęsne egzaminy gimnazjalne, których strasznie się boje. No ale wracając do tematu to bardzo pozytywnie spędziłam ten tydzień. Pogodę mieliśmy idealną. Nie było za gorąco ani też za zimno. Niestety ten tydzień się już skończył i trzeba powrócić do rzeczywistości. Szkoła tuż, tuż a ja jeszcze nic nie mam. Muszę się w końcu wziąć i kupić wszystkie mi potrzebne przybory szkolne.


zdjęcia zrobiła kochana Natalia http://bondel-natalia.blogspot.com/

32 comments:

  1. Uwielbiam twój blog i twoje zdjęcia, przyjemnie się ogląda i czyta ♥
    Ślicznie wyglądasz!

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia ;) jak dla mnie wakację strasznie szybko minęły :c
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. swietne zdjecia, widac ze czas spredzony pozytywnie;)
    anonym-madia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też dziękuję za ten cudowny tydzień! <3
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mi wakacje bardzo się dłużyły aż do 15 sierpnia. Po 15. to jak jeden dzień. Nie ma co się bać egzaminów. Ja je pisałam w kwietniu i nauczyciele tak straszyli, tak straszyli a dużo było zadń z czytania ze zrozumieniem itp. Ogólnie to łatwe :) http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. mi się wydaje, że za szybko wakacje minęły, a ja wcale z nich mnie skorzystałam :c
    ładne zdjęcia :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  7. Cześć! Świetny blog! Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, byłoby mi bardzo miło gdybyś zaglądała do mnie od czasu do czasu: http://olkaposilek.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  8. Oj, nie tylko ty chciałabyś przedłużyć wakacje... Uwierz mi, że egzaminy gimnazjalne to nic strasznego :P najgłupsze co możesz zrobić, to zakuwać jak głupia (nie polecam) trochę luzu :D

    ⇒wyzalacz.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. fajne snapy :) Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    ReplyDelete
  10. Dzieki za mily komentarz u mnie ;**
    Xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia. Ja również z chęcią przedłużyłabym te wakacje, ale lepiej, że trwają 2 miesiące niż 1 :)
    Mój blog - Klik!

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia!

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia <3
    nataliathere.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Widać na zdjęciach, że świetnie się bawiłaś. Ja też spędziłam ostatnio trochę czasu na grze w Monopoly :)
    Oj, przydałoby się przedłużyć wakacje, ale skoro nie można, staram się cieszyć z takich rzeczy, jak np. spotkanie ze znajomymi, których nie widziałam od dwóch miesięcy, bo wyjeżdżali.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  15. Świetny blog! :) Zapraszam do mnie http://ksiezniczka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja również nie mam jeszcze nic kupione do szkoły, hahaha. Śliczne zdjęcia ♥

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Chyba każdy chciałby przedłużać wakacje ;3 Piękne zdjęcia ;3
    Mogłabyś poklikać w linki u mnie?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie tylko Ty chciałabyś przedłużyć te wakacje. Niestety czas leci bardzo szybko i 1 września tuż, tuż. Cieszmy się jeszcze tymi 4 dniami! :D
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  19. Też chcę przedłużyć wakacje !
    zapraszam: http://rysialand.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. wakacje trwają za krótkooo ;c
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  21. Nominuję Cię do LBA na moim blogu :) bystka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Widać że swietnie się bawiłaś :)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia :)
    Wpadnij na naszego bloga jest tam nowy post będzie nam też bardzo miło jeśli zaobserwujesz ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    ReplyDelete
  26. Ja też chciałabym dłuższe wakacje! Fajne zdjęcia:)
    Mój blog - Zapraszam!

    ReplyDelete
  27. Fajne zdjęcia:)
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Wiktoria i Weronika| ✿ NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  28. Również chciałabym dłuższe wakacje ;)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  29. Fajne zdjęcia, fajnie by było gdyby wakacje były dłuższe...
    Zapraszam do siebie, jeżeli ci się spodoba mój blog to prosze zostań ze mna na dłużej, to wiele dla mnie znaczy Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  30. O tak, wakacje mogłyby jeszcze potrwać, nawet nie wiem, kiedy minęły... Jutro już niestety do szkoły.
    Bardzo ładne zdjęcia ♥
    Martha Blog

    ReplyDelete
  31. wszystko co dobre szybko się kończy
    też trochę przejmuję się egzaminami :/
    plainess[klik]

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.