September 25, 2015

Autum



Jesień jest chyba najbardziej znienawidzoną przeze mnie porą roku. Chyba nie tylko ja nie lubię wyglądać przez okno i widać liście, które spadają z drzew. Jest szaro, ponuro i zimno. Właśnie w takie dni nie chcę się nigdzie wychodzić. Najlepiej jest zostać w domu pod kocem do tego jeszcze kubek gorącej czekolady i ulubiona książka bądź film. Ostatnio pogoda strasznie się pogorszyła. Cały czas strasznie pada oraz wieje i niestety, ale nie mam jak pójść na zdjęcia w taką pogodę. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pogoda się poprawi i będę mogła w końcu wyjść bez obaw, że mój aparat nie zmoknie a ja razem z nim :D
Na szczęście mam jeszcze te, które zrobiłam w wakacje u mojej kuzynki :)




Gdzie można mnie znaleźć:
ASK | INSTARGRAM  

13 comments:

  1. również nienawidzę jesieni, mam ochotę przespać wszystkie dni aż do wiosny :o
    na szczęście u mnie nie pada. mimo że jest chłodno, to słońce wciąż gości na niebie :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  2. jestem wielka fanką sweterków takich jak widzę w Twojej stylizacji ;) bardzo mi się podoba ;) http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia - cudo! Zwłaszcza te z zachodem słonca w tle :3
    Ja lubię jesień, ale kiedy nie jest za zimnoo :/

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja lubię jesień, o ile jest złota i ciepła ;)
    świetne zdjęcia, super stylizacja wyglądasz
    bardzo ładnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ten sweterek jest cudowny <3 Mi w jesieni najbardziej przeszkadza deszcz kiedy muszę chodzić po mieście. Jeszcze wiatr i już wyglądam cudownie ;(

    p a u l y n n e x - klik!

    ReplyDelete
  6. postaraj się dostrzec w jesieni pozytywy! :)
    poklikasz w linki w nowym poście? :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia *,*
    Ja też nie przepadam za jesienią, bo przeważnie jest ponura :/
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny look! ♥ Ja osobiście uwielbiam jesień, to moja ulubiona pora roku. Uwielbiam deszcz, siedzenie w słuchawkach przy oknie w sweterku i popijanie gorącej herbatki ;)

    Mój Blog - Klik!

    ReplyDelete
  9. Jesień czasem potrafi być piękna. Kiedy wyjdzie słońce, wszystko nabiera uroku ;)
    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jesień lubię tylko wtedy kiedy jest słoneczko ;d

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo łądne zdjęcia klimatyczne :)

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia, super klimat ! zapraszam do mnie http://cheekygirll.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.