September 15, 2015

Liebster Blog Award (LBA)

Hej!
Zostałam nominowana przez blog: bystka.blogspot.com Nie będę się tutaj dużo rozpisywać i od razu zacznę odpowiadać na pytania. Zapraszam do czytania moich odpowiedzi :)

Co to jest LBA?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie my nominujemy 11 osób oraz zadajemy im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
cytat z andrew-scott-poland.blogspot.com


MOJE ODPOWIEDZI:
1. Owoce czy warzywa?
owoce <3
2. Ulubiony youtuber?
zdecydowanie Yoczook
3. Do jakiej klasy idziesz po wakacjach?
aktualnie trzecia gimnazjum ;/
4. Ulubiona piosenka? 
Ed Sheeran - Photograph  ♥
5. Z czego masz najlepsze oceny?
chyba z w-fu :D
6. Czy podobały Ci się tegoroczne wakacje?
taak ♥ były najlepsze!
7. Kiedy masz urodziny?
23 kwietnia
8. Wyjeżdżasz na święta czy zostajesz w domu?
jeszcze nie wiem, ale chyba zostanę w domu ;)
9. Wolisz starsze czy nowsze rzeczy?
ciężko powiedzieć, ale chyba wolę nowsze :D
10. Ulubiony styl ubierania?
normalny aby było mi wygodnie i żebym się dobrze czuła
11. Wolisz delikatny czy mocniejszy makijaż?
delikatny

MOJE PYTANIA DO WAS: 
1. Dlaczego zaczęłaś blogować? 
2. Którą blogerkę/ którego blogera chciałabyś poznać?
3. Książka czy film?
4. Skąd czerpiesz inspiracje?
5. Jak spędzasz wolny czas?
6. Jaka jest najgłupsza rzecz jaka przydarzyła Ci się w życiu?
7. Czy wytrzymasz tydzień bez telewizji, komputera i telefonu?
8. Ulubiony film?
9. W jakiej jesteś klasie?
10. Jakiego przedmiotu najbardziej nie lubisz?
11. Czy chciałabyś mieszkać za granicą? Jeśli tak to gdzie?

NOMINUJĘ:
creativetypehere.blogspot.com/
anananas9.blogspot.com/
stylizacje-zyciem.blogspot.com/
spam2506.blogspot.com/
olaabo.blogspot.com/
claudiev.blogspot.com/
szalone-trybutki.blogspot.com/
violaandkasia.blogspot.com/
osnapitzmee.blogspot.com/
mycrazycolorfulworld.blogspot.com/
nataszablogg.blogspot.com/

12 comments:

  1. Gratuluję nominacji i świetnych odpowiedzi. :) No i dziękuję za nominację.
    (Mój blog)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję, że odpowiedziałaś :)

    http://bystka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja też uwielbiam Yoczook'a <3
    Ale ty to chyba wiesz już o tym xD
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajne odpowiedzi :)
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też mam najlepsze oceny z w-fu. xd

    Zapraszam na rozdanie!
    Wygrywa aż 6 osób.
    KLIKNIJ

    ReplyDelete
  6. Fajny post;)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Gratuluję nominacji ;) Świetne odpowiedzi :D
    Kocham Eda! ♥

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.