September 01, 2015

Młochów


Jeszcze w wakacje wybrałam się z kuzynką na zdjęcia do Młochowa. Jest tam naprawdę bardzo ładnie. Z wielką chęcią mogłabym tam przyjechać z ulubioną książką, siąść na ławce i w spokoju ją czytać. Mało ludzi (co bardzo lubię, nawet bardzo) dużo zieleni, piękne miejsca itd. Niestety woda jest brudna i nie można się w niej kąpać ani też pomoczyć nóg ;/ Ale i tak warto tam pojechać, bo jest pięknie. Jakoś tak wyszło, że zrobiłam mało zdjęć, ale następnym razem postaram się zrobić więcej. A teraz zapraszam do oglądania. :)


23 comments:

  1. Uwielbiam siedzieć nad wodą, to jest coś pięknego, zwłaszcza ogladanie tam zachodów slonca :)

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    ReplyDelete
  2. pięknie tam jest a nie znałam tego miejsca :) http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne zdjęcia, stylizacja też ładna :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  4. ale tam pięknie! super spódnica :)

    ReplyDelete
  5. Nigdy nie byłam w tym miejscu, ale wydaje się być takie ciekawe i tajemnicze. Śliczne zdjęcia. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba - zaobserwuj, będzie ma bardzoo miło. :)

    ReplyDelete
  6. Śliczne miejsce i cudne zdjęcia :* Pozdrawiam :)
    Mój Blog [klik]

    ReplyDelete
  7. nigdy nie slyszalam o tym miejscu ale prezentuje sie bardzo ladnie. super stylizacja!

    zapraszam do mnie mój blog! KILK!

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Piękny blog ♥ Obserwuję :)

    Mój Blog - Klik!
    Jeśli mój blog się spodoba - zaobserwuj :) Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    ReplyDelete
  10. Ale tam pięknie *.*

    http://my-time-alessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetne miejsce i zdjęcia :)
    Zapraszam :) klik-Mój blog

    ReplyDelete
  12. śliczne widoczki ;) uwielbiam takie miejsca *_*
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z ulubieńcami wakacji! ♥

    ReplyDelete
  13. Śliczne miejsce :) Piękne zdjęcia :*
    Martha Blog

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia superr^^ :D
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Nigdy tam nie byłam, a co więcej nawet nie wiem, gdzie Mochów leży xD

    www.meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia, za rok znowu tam pojedziemy! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjęcia, podoba mi się twoja spódnica, gdzie ją kupiłaś?
    mój blog! kilk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuje ;* jest to spódnica mojej kuzynki i jest ona z H&M :)

      Delete
  18. Piękne zdjęcia! Świetna spódniczka :)

    Zapraszam na nowy post o krytyce
    Stylizacje, moda, uroda

    ReplyDelete
  19. Piękna ta spódnica <3
    http://takjestemola.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Szkoda, że mimo tego, że napisałaś, że jest pięknie dodałaś zdjęcia tylko tej brudnej wody.. Czekam na kolejne! :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.