September 06, 2015

School


No nadszedł ten smutny dla nas okres. Koniec tych pięknych słonecznych wakacji i powrót do szkoły. Większość z was pewnie jest smutna z tego powodu, ale trzeba myśleć pozytywnie! Wracając do szkoły codziennie spotykamy się ze swoimi znajomymi, z którymi nie widzimy się na co dzień. Czeka nas bardzo dużo śmiesznych i ciekawych przygód. Chyba nie tylko ja w szkole mam co jakiś czas jakieś śmieszne przygody. Jakiś żart nauczyciela, który w ogóle nie jest śmieszny, ale i tak każdy się śmieje. Jakaś wpadka ucznia. Jak tak się patrzy na szkołę to ona wcale nie jest taka zła. Może być nawet całkiem fajna tylko trzeba dostrzegać te niewielkie, ale wspaniałe chwile.

Z racji tego, że zaczęła się szkoła i mam coraz więcej nauki chciałam Was poinformować, że posty na moim blogu będą pojawiać się 1-2 razy w tygodniu. Jest mi strasznie smutno, że będę tutaj trochę mniej niż zwykle, ale niestety muszę się uczyć i jakoś przygotować do egzaminów.

 ( nie wiem dlaczego, ale zdjęcia wyszły bardzo kiepskiej jakości ;c )

8 comments:

  1. Jaki uroczy koteeek! :3 Super sesja :)
    Powodzenia w szkole!

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No nic,powodzenia w szkole! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. bardzo fajna kurtka, jaki śliczny kociak! :3
    zapraszam Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  4. Fajna stylizacja, ślicznie upięłaś włosy :)

    ReplyDelete
  5. śliczna stylizacja i zdjęcia, powodzenia w szkole!

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.