September 13, 2015

Uzależnienia..

Cześć. Postanowiłam częściej dodawać tematyczne posty i mam nadzieję, że to mi się uda.
Dzisiaj chciałam rozpisać się o uzależnieniach.
Pewnie większość z was przeczytając tytuł posta od razu pomyślała o alkoholu, papierosach, narkotykach...  
Ale jednak dzisiejszy post nie będzie o takich uzależnieniach. Mianowicie chodzi mi o uzależnienie od telefonu, internetu, komputera, gier... Ostatnio coraz częściej słyszę, że jestem uzależniona od telefonu. Sama zaczęłam to nawet zauważać. Zresztą nie tylko ja jestem uzależniona. Większość nastolatków jest uzależniona od tego typu sprzętów elektronicznych. Jest to główny problem młodzieży w dzisiejszych czasach. Nastolatki oddadzą wszystko za internet. Nie wiem, czy ktoś słyszał o takim chłopaku co również był uzależniony od komputera i rodzice mu go zabrali. Ten chłopak tak się strasznie załamał, że popełnił samobójstwo. To jest naprawdę przykre...
Przechodząc szkolnym korytarzem widzę jak małe dzieci siedząc pod klasą ze swoimi rówieśnikami, zamiast porozmawiać ze sobą to wszystkie siedzą w telefonach i tabletach.

Chciałabym się cofnąć parę lat wstecz, kiedy jeszcze nie było tych wszystkich bajeranckich telefonów, które mają ogrom niepotrzebnych nam do szczęścia aplikacji. Kiedy dzieci wychodziły na dwór się bawić, a nie tak jak jest teraz siedzenie całymi dniami i granie w jakieś bezsensowne gry.


19 comments:

  1. Bardzo mądrze napisane..
    Wydaje mi się, że ja też chyba jestem uzależniona od telefonu, cały czas mi to mówią xD
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. naprawde masz racje.Przykre jest to coraz więcej ludzi,nastolatków jest uzależnionych od internetu...
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  3. Sama mam jeden bardzo bliski przypadek uzależnienia od komputera, bo brat mojego chłopaka potrafi siedzieć cały dzień i całą noc przy komputerze.. To jest przykre, bo ja w jego wieku grałam w piłkę na podwórku z chłopkami, albo biegałam po parku :(
    Dziękuję, za miły komentarz zostawiony u mnie ♥ Pozdrawiam Julka ♥

    ReplyDelete
  4. Kiedyś byłam uzależniona od komputera i właściwie chyba nadal jestem. Z tą różnicą, że kiedyś potrafiłam godzinami przeglądać kwejki i inne głupie strony, a teraz mam pracę związaną z siedzeniem przed komputerem ;) Śliczny sweterek :)

    MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  5. niestety coraz więcej osób jest uzależnionych od telefonów czy komputerów. Ja robie sobie dzień bez komórki w soboty :) i przez cały weekend unikam komputera :)

    www.qamille.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też wolałabym się czasem cofnąć w czasie... To było dzieciństwo!
    Sama też jestem lekko uzalezniona od notorycznego sprawdzania telefonu ://

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  7. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  8. Od technologi bardzo szybko idzie się uzależnić. Ma to swoje zalety, ale również wiele wad.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    http://betterlookattheeworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja niestety jestem uzależniona od mojego telefonu i jak go nie mam przy sobie to mi się płakać chce ;/

    Nowy Post!- Klik!

    ReplyDelete
  10. Uzależnienia to juz tak psychologiczna sprawa utytułowana w naszej głowie, ze to duży temat do rozpisania. Tak jak ty to swietnie napisałaś :) można mieć uzależnienie od wszystkiego co sprawia nam w jakimś stopniu radość, przyjemność. Można mieć jakieś ulubione rzeczy, ale musim to kontrolować aby niepowstania uzależnienie :)
    Zapraszam na mój BLOG

    ReplyDelete
  11. Ja nie mam żadnych, wielkich uzależnień - zaś dzień bez telefonu, czy też internetu nie robi na mnie większego wrażenia :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    ReplyDelete
  12. Ja również to zauważyłam, jestem w pewnym sensie uzależniona jednak nie do tego stopnia że nie potrafiłabym przez jakiś czas funkcjonować bez telefonu lub internetu. Najbardziej martwią mnie jednak dzieci które w wieku 7 czy 8 lat już mają telefony z internetem i zamiast bawić się na dworze grają w gry i oglądają filmiki na yt. Szkoda dzieci bo nie mają dzieciństwa. Ale to również wina rodziców. Rozumiem dziecku może być potrzebny telefon np. aby zadzwonić gdy się coś stanie, jednak rodzic powinien mieć kontrole co dziecko robi na tym telefonie i przede wszystkim ile czasu spędza w sieci.

    Pozdrawiam ;*
    Obserwuję a Ty ? ;)
    p a u l y n n e x - klik!

    ReplyDelete
  13. Super blog !
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Swietny post.

    Wzajemna obserwacja? Jeśli tak
    to zaobserwuj i napisz komentarz
    pod ostatnim postem :)
    luolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Komentarze raczej dodają po to,by swe blogi promować.Nie lubię tego.A to nie tylko u Ciebie.Ladne zdjęcia i na nich ktoś też !pozdro

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.