October 04, 2015

10 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią

Cześć!
Pewnie każdy spotkał się z takim postem na innych blogach. Dużo blogerów dodaje post tego typu. Nie są to tematy związane z naszym zawodem w przyszłości czy szkołą, a bardziej takie ogólne. Na pewno każdy z nas chce przeżyć coś w swoim życiu co będzie miło wspominał i zapamięta to do końca swojego życia. Ja wybrałam tylko 11 takich najważniejszych, ale na pewno jest ich o wiele więcej.

1. Podróż dokoła świata
Nie ważne czym i kiedy. Ważne gdzie i z kim.


2. Skok na bungee
 Niby takie banalne i oklepane, bo chyba większość osób chciałaby skoczyć na bungee lub spadochronie, ja również! Ale nie chodzi mi tutaj o taki skok z jakiegoś dźwigu w Warszawie bądź Zakopanem tutaj chodzi mi o skok z kanionu lub jakiegoś wieżowca. O tego to na pewno bym nie zapomniała!


3. Tatuaż
Chcę sobie zrobić jakiś mały tatuaż. Jaki to będzie wzór to nie wiem jeszcze do końca. Najlepiej jakby był na karku lub nadgarstku..


4. Mieć ładną figurę i płaski brzuch
Jakoś nigdy nie mogę się zmobilizować do ćwiczeń. Codziennie sobie powtarzam, że na pewno od jutra zacznę ćwiczyć.. pewnie nie tylko ja tam mówię :D Ale może niedługo się zmobilizuje do ćwiczeń i w końcu będę miała taki efekt o jakim marzyłam :D


5. Zobaczyć zorzę polarną
Zorza jest czymś pięknym. Czymś co bardzo chcę zobaczyć i sfotografować. Mam nadzieję, że uda mi się ją zobaczyć.


6. Niczego sobie nie odmawiać, być przesadnie spontanicznym i "przebojowym". Nigdy nie zadawać sobie pytania "co ludzie pomyślą?", a powtarzać "raz się żyje", "nie spróbujesz, nie zyskasz i stracisz"
Chcę w życiu robić przeróżne rzeczy i nie przejmować się opinią innych. Prawie zawsze jest tak że jak chcę coś zrobić to pierwsza myśl przychodzi mi taka ''co inni sobie o mnie pomyślą, pewnie mnie wyśmieją!'' Tak samo miałam z założeniem bloga. Strasznie się bałam reakcji moich znajomych, ale skoro pisanie sprawia mi tyle przyjemności to dlaczego mam z tego zrezygnować. Widać że skoro się zemnie śmieją i nie wspierają mnie w tym to nie są moimi prawdziwymi przyjaciółmi :) Staram się tak nie myśleć, ale nie zawsze mi to wychodzi :)
Jak dziecko, które "nie myśli" i którego nie obchodzą konsekwencje.
 7. Znaleźć mężczyznę mojego życia i założyć rodzinę. 
Chciałabym znaleźć takiego mężczyznę, który będzie mnie kochał. Codziennie będzie się starał dla mnie od nowa i zawsze będzie przy mnie wtedy kiedy będę go potrzebować. Nigdy mnie nie zostawi.


 
8.Zamknąć oczy, wskazać palcem miejsce na mapie i pojechać tam.
Takie spontanicznie, bo nigdy nie wiesz na co natrafisz i czy ci się to spodoba ;D
Ale chciałabym coś takiego zrobić i zabrać ze sobą najlepszych przyjaciół <3


 9. Zeswatać na całe życie jakąś parę
 Co ja mam wam tutaj dużo pisać. Cudownie by było spotykać taką parę na imprezach, świętach i innych uroczystościach, która powstała po moich ogromnych trudach. I teraz są szczęśliwi właśnie dzięki mnie. 


 10.Umrzeć z uśmiechem na ustach, łzą wzruszenia i świadomością, że nie zmarnowałam tego życia.





Jak wam się podobały moje marzenia życia? Macie jakieś swoje, które też chcielibyście przeżyć w swoim życiu?

21 comments:

  1. Świetny post, teraz czekam na zrealizowanie tych marzeń! :)
    Ja też chciałabym skoczyć na bungee :D
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oo też chciałabym skoczyć na bungee :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  3. Punkt 4 i 9 szczególnie mi się spodobał. ^-^ A co do ćwiczeń - każda z nas tak ma. xD
    Moje plany na przyszłość to :
    1. Lot do Stanów.
    2. Kupno mieszkania w NYC najlepiej. ^-^
    3.Studia na wymarzonym kierunku.
    4.San Diego Comic Con.( Boże, tak o tym marzę, że szok! ♥)
    5.Wycieczka na jakąś grecką wyspę.
    6.Spotkanie swoich ulubionych artystów/aktorów.
    7.Wielka pomoc pieniężna potrzebującym.
    I najważniejsze ...
    8.Wydać własną książkę.( Najlepiej jeszcze w gimnazjum ;) )
    Może trochę mniej ciekawe niż twoje, ale zawsze coś. xD
    http://world-by-ous.blogspot.com/ - wspólnie obserwujemy ? ♥

    ReplyDelete
  4. Na pewno też chciałabym zrobić sobie jakiś mały tatuaż :) obserwuję!
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba - zaobserwujesz;)
    MAI BLOG♥ - kliknij!

    ReplyDelete
  5. czytając to, zdałam sobie sprawę, że chcę zrobić to samo, piękne marzenia, trzeba to spełnić! :)
    plainess[klik]

    ReplyDelete
  6. 10 punkt jest piękny i jak dla mnie pokazuje to, że kochasz swoje życie i na pewno go nie zmarnujesz, powodzenia w realizacji marzeń! :)

    zkubkiem-herbaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mam dokładnie to samo! Kurczę chyba muszę zrobić sobie taką listę, chociaż moje rzeczy pewnie wiele się różnić nie będą ;>
    Cudowny pomysł ;)
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. brakuje mi tu skoku ze spadochronu :D
    zapraszam> gabsstylee :)

    ReplyDelete
  9. Świetna lista!
    Ja już myślę, że mam mężczyznę życia ale marzę również o rodzinie z nim :). I na pewno jeszcze zanim umrę chcę również zrobić sobie tatuaż, wygrać coś w jakimś konkursie, pojechać do Londynu no i to chyba tyle ;D.

    BLOG ;)

    ReplyDelete
  10. Też chciałabym sobie zrobić tatuaż na karku :)
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  11. Podróż dokoła świata i tatuaż <3
    Chyba też zrobię sobie taką listę :) Fajna sprawa!

    Obserwujemy?
    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    ReplyDelete
  12. Fajne , też bym chciala podrozowac i skoczyc na bungee :)

    http://anonimoowax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Super post :) Mimo tego, że dużo osób takie wstawia, to każdy jest inny i fajnie poczytać takie listy. Ja w przyszłości też chciałabym podróżować, zrobić sobie tatuaż i skoczyć ma bungee :D

    Pozdrawiam ♥,
    paturecam

    ReplyDelete
  14. Świetny i bardzo inspirujący pomysł na posta :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Rany, ale świetny post! I zdjęcia również. Mały tatuaż - jeszcze kiedyś go będę miała, zobaczysz świecie! :D

    ❤ Kochać Znaczy Blogować - klik! ❤

    ReplyDelete
  16. Podróż dookoła świata-moje marzenie ♥
    NatiiStyle

    ReplyDelete
  17. Fajną masz narzutkę. Trochę nas łączy. Kocham podróżować, więc podróż dookoła świata to mój cel. Do tego także chcę zrobić sobie mały tatuaż :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  18. Prawie wszystko z twojej listy jest również na mojej!:)

    Dark Roseberry | Fanpage

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.