November 11, 2015

Kilka nowości



Pod koniec wakacji obiecałam sobie, że w końcu dodam post o nowościach. Jednak tak wyszło, że go nie dodałam. Mogłabym wam tutaj napisać masę powodów dlaczego, ale to jest bez sensu.
Tych rzeczy nie będzie dużo, bo sama już nie pamiętam co kupiłam w ostatnim czasie. Ze wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona.

Dlaczego mnie tak długo nie było?
Brak chęci i po części też motywacji. Ale to nie są główne powody, bo jest też jeden problem, który każdemu blogerowi jest bardzo znany. A mianowicie chodzi mi o szkołę. Masa prac domowych, kartkówek, sprawdzianów, późne wracanie do domu... Jest mi trochę ciężko pogodzić szkołę z blogiem, ale się staram. Jednak gdy jest już motywacja i chęć to wtedy pogoda mi nie pozwala, aby wyjść na dwór i zrobić jakieś zdjęcia. No niestety jak nie jedno mi nie pozwala to znajdzie się też kilka innych.
Teraz w głowie mam masę pomysłów na posty, ale brakuje mi na to czasu. Jednak mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie zrealizować. Trzymajcie za mnie kciuki! :)

Bordowy sweter o którym zawsze marzyłam, ale nigdy jakoś nie miałam okazji go kupić. W ostatnim czasie znalazłam taki śliczny w promocji w Tako Fashion i postanowiłam, że muszę sobie go kupić.
Czarne klasyczne trampki Converse. Idealne znalazłam na stronie yessport.pl w 100% polecam wam tą stronę. Buty przyszły do mnie bardzo szybko i były takie same jak na zdjęciu. Są naprawdę bardzo wygodne.
Kurtka zakupiona w Sinsay. Jest bardzo ciepła i idealna na jesień.
Szczotkę Tangle Teezer chciał już dawno zakupić, ale nigdzie jej nie mogłam znaleźć. Ostatnio zauważyłam ją w rossmanie i postanowiłam, że ją kupię. Jest naprawdę idealna do moich włosów. Uczesanie moich włosów po umyciu normalną szczotką to była jakaś masakra, połowę włosów sobie wyrywałam. Z tą szczotką jest inaczej. Czesanie włosów staje się nagle lepsze i przyjemniejsze ;D
 Dwa filmy, które nie pamiętam gdzie już kupiłam.
Pomadka Tisane jest jedną z moich ulubionych. Jesienią i zimą moje usta strasznie pękają i są bardzo suche a te pomadka naprawdę mi pomaga!
Odżywka do paznokci z której jestem bardzo zadowolona! Moje paznokcie strasznie się łamały i rozdwajały, ale ta odżywka im bardzo pomogła.


5 comments:

  1. Śliczna kurtka i buty :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ten sweterek ma piękny kolor *.* A co do szczotki Tangle Teezer to też posiadam, ale powiem szczerze, że narobiła trochę szkód moim włosom. Pozdrawiam :)

    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wszystko bardzo mi się podoba:) Kurtka super:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  4. Też używałam odżywki Eveline, ale tej 8 w 1, także jestem z niej bardzo zadowolona, ale aktualnie szukam zamiennika, bo odżywka z Eveline zawiera formaldehyd, który jest bardzo szkodliwy, wręcz trujący i może podrażniać skórę i drogi oddechowe. Niektórzy już po 1 użyciu tej odżywki mówią, że dostali uczulenia. Nie wszyscy oczywiście go dostaną, ale polecałabym Ci poszukać zamiennika :)

    ReplyDelete
  5. Super sweter i buty ❤️ Ja też czasem używam tego balsamu Tisane, bo dowiedziałam się od babci, że jest bardzo dobry.
    Pozdrawiam
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.