December 28, 2015

Bądź sobą!



W dzisiejszych czasach mało jest osób, które po prosu są sobą. Każdy cały czas próbuje udawać kogoś innego. Dążymy, aby być tacy jak nasi idole czy jakieś ''popularne'' osoby z naszej szkoły. Ale po co na świecie tyle takich samych osób? Każdy z nas jest inny, więc nie upodabniajmy się do kogoś innego tylko starajmy się ulepszać samego siebie, bo po co mamy się zmieniać w kogoś, kim nie jesteśmy? Każdy z nas jest wyjątkowy, jeśli tylko jest sobą. Przecież nie możemy udawać, że lubimy truskawki tylko dlatego, że nasz idol je uwielbia a ty tak naprawdę ich nienawidzisz. Jaki to ma sens?

Pamiętam jak zakładałam tego bloga to chciałam być jak inne znane blogerki. Jednak później stwierdziłam, że to jest głupie. Mam udawać kogoś kim nie jestem? Przecież te blogerki coś osiągnęły przez to, że były sobą nie udawały kogoś innego.
Teraz jak tak piszę tego posta to cieszę się że jednak odpuściłam sobie upodobnianie się do kogoś innego. Mam taką urodę i charakterek, a nie jakiś inny i tego nie zmienię. Wiem, że na świecie nie ma drugiej takiej samej osoby jak ja. I właśnie z tego jestem szczęśliwa.

27 comments:

  1. Masz rację, znane blogerki osiągnęły sukces dlatego, że były sobą :) Otwarcie się do czytelników ułatwia ich uzyskanie, nie warto upodabniać się do większości
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Właśnie najlepiej jest być sobą i nikogo nie udawać ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się z Tobą, nie ważne co mówią inni-powinno się być sobą..
    Zapraszam, blog-kliknij:)
    Pozdrawiam cieplutko♥

    ReplyDelete
  5. Dokładnie, ważne jest to, co sama sądzisz, bo w życiu radę sobie dają osoby mające swoje zdanie, które zawzięcie dążą do celu i przede wszystkim są oryginalna - są sobą!!

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. zgodzę się z Tobą! świetny sweterek <3
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  7. Każdy jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju! :)
    Ślicznie wyglądasz. :D
    obserwuję:*

    Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  8. Dokładnie! Każdy musi być sobą. Super post ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się z Tobą!
    Ślicznie wyglądasz <3

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  10. Smutne jest to, że tak wiele osób dąży do tego aby być taki jak ktoś, kogo znają, lub podziwiają, a zatracają przy tym to, jacy są :)

    ReplyDelete
  11. mądrze napisane, zdjecia wszystko ladnie uzupelnily :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  12. Świetny post! Zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny post!
    Dobrze, że o tym napisałaś, mam nadzieję, że da to do myślenia nie jednej osobie. Ludzie za bardzo chcą się upodobniać do osób, którymi nie są, ani być nie będą.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie MARYSIAWÓJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. Bycie sobą jest czymś rzadko spotykanym w dzisiejszych czasach.
    http://claudettek.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne słowa!
    Szkoda, że teraz jest tak mało ludzi z własną, nie przeciętną osobowością! :/



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  16. Miałam taki okres w życiu, kiedy musiałam udawać kogoś innego, ponieważ druga osoba mnie po części do tego zmuszała. Miałam być nienaganną dziewczyną. Jednak strasznie mnie to męczyło i wiem, że nie potrafię udawać kogoś kim nie jestem :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  17. Oj wiele ludzi upodabnia się do kogoś. Osobiście mam gdzieś co ktoś sobie o mnie pomyśli wolę być sobą niż chodzić i udawać ! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ładny sweterek:)

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetnie wyglądasz ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. genialny blog <3 chętnie zostawię obserwacje :* Chciałabym zaprosić Cię do mnie :) http://hihania.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Dokładnie! Masz boski sweterek, cud, miód :D
    Warto być sobą. Za to cenią nas inni ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyglądasz :) OBSERWUJĘ
    Ładny wygląd bloga :)
    ouurselves.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bycie sobą to podstawa :)

    Zapraszam na ROZDANIE w którym do wygrania m.in. produkty Eos!

    ReplyDelete
  24. Rowniez przeraza mnie to ile osob w tych czasach probuje byc kims innym niz samym soba.
    Najwazniejsze jest by byc soba i to sie najbardziej ceni!

    Zapraszam-KLIK

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.