February 07, 2016

Page 38 of 366



Witam wszystkich obecnie już w nowym roku. Trochę późno dodaje taki post, ale szkoła, brak czasu i pogoda robią swoje. Nauczyciele nas coraz bardziej męczą z nauką im coraz bliżej egzaminów, tym więcej kartkówek, prac domowych.. Mało co osób nadąża już nad tym wszystkim. Chciałabym mieć już to wszytko za sobą i móc odetchnąć już od tej nauki. Niedługo zaczną mi się długo wyczekiwane ferie zimowe. Niestety, ale w tym roku wypadło tak, że moje województwo ma na samym końcu, gdzie praktycznie już w ogóle nie będzie śniegu. Nawet teraz za bardzo go nie ma. Mamy piękne słońce i czuć już wiosnę. Mam nadzieję, że w ferie udami się nadrobić swoją nieobecność tutaj na blogu. Pomysłów już mam kilka więc teraz czekam na czas, aby je zrealizować. Mam nadzieję, że będą się wam podobać. Nowy rok niedawno co się zaczął, a ja już nabyłam kilka złych dni i smutnych sytuacji, ale jestem dobrej myśli, że kolejne dni, tygodnie, miesiące będą lepsze.



A co u Was? Mieliście już ferie czy będziecie mieć? Piszcie w komentarzach :)

35 comments:

  1. Ja mam ferie za tydzień <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ŚLiczne zdjęcia, ja muszę na swoje ferie poczekać jeszcze tydzień :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja ferie skończyłam z ostatnim dniem stycznia niestety :/
    Samych sukcesów w nowym roku ;P
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja już jestem po feriach :( Śliczne zdjęcia, OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  6. Ja zaczęłam ferie 1 lutego. Ładne zdjęcia!

    passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale jestes sliczna! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  8. My własnie mamy ferie, jeszcze tydzień wolnego nam został. Piękne zdjęcia.

    sjwkane.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. bardzo ładne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. bardzo ładne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia!
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja miałam ferie jako pierwsza tym razem :). Mam nadzieję, że uda Ci się zrobić ferie to, co sobie zaplanujesz ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  13. Moje ferie niestety już się skaczyly, śliczne zdjęcia!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia <3
    Masz rację jestem w twoim wieku i codziennie coś jak nie sprawdzian to kartkówka lub odpowiedź :(
    Moje województwo ferie miało jako pierwsze i strasznie szybko to zleciało :(

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. To dopiero początek roku na pewno czeka cię jeszcze wiele cudownych i radosnych chwil w tym roku.
    Kiedyś przeczytałam, że bez negatywnych przeżyć nie bylibyśmy w stanie doceniać tych pozytywnych.
    Zdjęcia są przepiękne, śliczny kolor paznokci ! Ja już niestety zakończyłam ferie :(
    *Bykocur*

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę ferii, ja już swoje skończyłam :C Śliczne zdjęcia :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  17. Moje ferie właśnie trwają :D

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia <3
    Ja jeszcze tydzień ferii ;)
    Mój blog, zapraszam!

    ReplyDelete
  19. Hejka
    Bardzo fajny post. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to daj znać na moim blogu.

    ReplyDelete
  20. Moje województwo też zaczyna ferie ostatnie! Nie mogę się już doczekać kiedy odpocznę od tej nauki... i w ferie zajmę się trochę blogiem. ;) OBSERWUJĘ :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Właśnie mi się kończą ferie :C
    Jesteś mega fotogeniczna, zazdroszcze i masz przepiękne włosy! Ostatnio własnie sie zastaanawiałam nad tym czy sciąć na taka długość :)
    Obserwujemy? Daj mi znać! :) http://gabstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia!
    -----------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia! Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja ferie już miałam i ubolewam nad tym- chętnie dodałabym sobie z dwa tygodnie wolnego jeszcze dodatkowo:) U mnie teraz znowu coraz zimniej, nie podoba mi się to, zdecydowanie bardziej wolę wiosenne powiewy:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  25. Mi się ferie już skończyły i nauczyciele znowu cisną... :/

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    ReplyDelete
  26. Ja właśnie rozpoczynam ferie! :)
    Bardzo ładne zdjęcia i świetny lakier do paznokci!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog♥
    Zajrzysz? Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    ReplyDelete
  27. Ja miałam ferie na samym początku :) Bardzo ładne zdjęcia :) i dziękuje za design♥
    anjaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    ReplyDelete
  29. Przeurocze zdjęcia :)
    Świetny blog, będę tu wpadać częściej!
    Zapraszam również do mnie misia :3
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Przepiękny kolor paznokci!
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja też już bym chciała mieć te egzaminy za sobą...jeszcze tylko kilka tygodni :))
    Świetne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. piękne zdj <3
    http://beciulka69.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.