February 22, 2016

Tumblr inspirations



Tydzień ferii już za nami. Tak wiem, że nie wszyscy mają teraz ferie, ale może jakaś mała grupka osób czytająca ten post jest tymi szczęściarzami, którzy jeszcze cieszą się tygodniem wolnym od szkoły. Powiem szczerze, że mi ten pierwszy tydzień strasznie szybko zleciał i praktycznie nic pożytecznego nie zrobiłam. Pogoda jest okropna. Na ferie zaplanowałam dużo postów, ale nie mam niestety jak zrobić zdjęć w tak deszczową pogodę.

No ale dzisiaj przechodzę do was z trochę innym postem niż zawsze. W te dni wolne bardzo często przeglądam tumblr'a. Jest tam mnóstwo inspirujących zdjęć. Powiem szczerze, że mnie niektóre  bardzo inspirują i motywują. W dzisiejszym poście pokażę wam właśnie kilka takich zdjęć. Moimi ulubionymi tumblr'ami są z jasnymi zdjęcia. Sama staram się taki prowadzić. Chociaż też bardzo lubię przeglądać takie w formie takiego 'pamiętnika'. Są one trochę smutne, ale niektóre rzeczy są tam bardzo prawdziwe. A przy okazji chcę was zaprosić do mnie KLIK mam nadzieję, że wam się spodoba. Jeśli macie swoje to podajcie mi w komentarzu, a ja z chęcią zajrzę.
A następnym razem postaram się dodać post tematyczny :)
Mam nadzieję, że podobają wam się posty tego typu :)

24 comments:

  1. ten sześcian na ręce xD ciekawe i ładne obrazki :) akurat mam jeszcze tydzień wolnego :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    ReplyDelete
  2. uwielbiam takie minimalistyczne inspiracje- obserwuję! <3
    zapraszam na post o mojej toaletce: www.fflare.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja tez mam teraz ferie i tak jak ty nie zrobiłam jeszcze nic pożytecznego. Jak zwykle złapałam ogromnego lenia.-,- Fajne, tumblrowe zdjęcia ;)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Ja w ferie miałam nadrabiać zaległości w szkole, ale jeszcze nic nie zaczęłam. Mam nadzieję, że się wyrobie.

    Zapraszamy do nas. My dopiero zaczynamy, ale w tym tygodniu posty mają się pojawiać codziennie.
    http://modpim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ja też mam ferie, cudowne inspiracje

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mi się ferie niestety już kończą :( ale nie martw się, pierwszy tydzień też mi tak szybko zleciał, drugi już wykorzystałam troszkę lepiej :) A zdjęcia świetne, wszystkie w moim klimacie :*

    Obserwuje i zapraszam do siebie, dziś nowy post! :) http://allifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja również uwielbiam białe zdjęcia, tumblr jest moim odstresowaniem. Bardzo lubię oglądać inspirujące, przejrzyste zdjęcia które staram się wykonać później w domu, jednak z moim aparatem to trudno o białe zdjęcia haha. :) Świetny blog :)
    difference-is-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetne inspiracje!
    Zapraszam na mojego bloga! Będzie mi miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz jak Ci się spodoba! :)KLIK!

    ReplyDelete
  9. Fajne inspiracje! Jeden z moich ulubionych postów! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia! Kocham tulipany a te białe całkiem mnie uwiodły
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/02/piec-dusz.html

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne inspiracje! ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj♥

    ReplyDelete
  12. Ja bardzo lubię takie posty! Super inspiracje :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Czy tylko ja nie umiem znaleźć nic ciekawego na tumblr? Ogólnie inspiracje są cudowne ;)
    A tak tematycznie to chciałabym Cię zaprosić na grupowego snapchata, można tam znaleźć wielu blogerów i się zainspirować: famouspromo ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam inspiracje! Też lubię przeglądać takie przejrzyste, białe tumblry :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  15. Piękne, minimalistyczne inspiracje! ♥
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  16. Świetne inspiracje
    Zapraszam na mojego bloga julisandann4fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. uwielbiam takie posty! zdjecia ktore wybralas-meega inspirujące i piękne;) bardzo w mojej stylistyce
    dodaję twojego bloga do obserwowanych z wielką przyjemnościa;)
    zapraszam rowniez do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/ i pozdrawiam cię serdecznie!:)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam takie inspiracje! :) Świetny blog,spodobał mi się,więc obserwuję :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam tego typu posty!
    maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. świetny post c: zapraszamy do siebie, dopiero zaczynamy ;) http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.