July 06, 2016

5 miesięcy


Dokładnie 5 miesięcy temu był ostatni post na moim blogu. Przez te miesiące strasznie rzadko wchodziłam tutaj. Na początku to było spowodowane egzaminami, a później dosłownie to był bieg za ocenami. Przez chwilę nawet myślałam, żeby usunąć bloga, ale stwierdziłam, że poczekam jeszcze chwilę z tą decyzją. Teraz bardzo się cieszę, że go nie usunęłam. Nie wiem który raz powracam już tutaj, ale tym razem na pewno zostanę tutaj na dłużej. Mamy wakacje więc mam więcej czasu na robienie zdjęć i pisanie postów. Mam tylko nadzieję, że nic mi w tym nie przeszkodzi. Wieczorami jak nie wychodzę gdzieś z koleżankami to oglądam całą noc ,,Pamiętniki wampirów". Naprawdę jestem tak zakochana w tym serialu! Niedługo też przyjedzie do mnie moja kuzynka, więc na pewno ona będzie mi robiła dużo zdjęć. Możecie mnie śledzić na snapie (bajdzo) postaram się, aby było dużo zdjęć i na moim instagramie na pewno też coś się pojawi (aleksandraolender).


Jak wam mijają wakacje? 
piszcie w komentarzach i widzimy się w następnym poście :)


12 comments:

  1. To dobrze, że poczekałaś z decyzją usunięcia bloga, i dobrze, że tego nie zrobiłaś. Piękne zdjęcia!
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  2. To super, że się nie poddałaś! <3 Mam nadzieję, że uda Ci się regularnie publikować posty. :)

    Pozdrawiam,
    NOWY POST NA zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    ReplyDelete
  3. Dobrze że wróciłaś, każdemu czasem potrzebna jest chwila przerwy :)

    Truskaweczka (klik)

    ReplyDelete
  4. Ładne zdjęcia!
    Mi wakacje mijają bardzo szybko i przyjemnie :D
    Życzę wytrwałości, fajnie, że wróciłaś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dobrze że nie usunełaś bloga ;)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dobrze, że nie usunęłaś bloga ;) Świetne zdjęcia, bardzo ładna koszulka :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. W sumie dobrze, ze w ogóle wróciłaś. Kazdemu przydaje się taka przerwa. U mnie wakacje strasznie nudno, ale może da się coś zrobić jeszcze :D Śliczne zdjęcia ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    ReplyDelete
  9. Kocham pamiętniki wampirów ! śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.