July 16, 2016

Gimnazjum zmienia?


Muszę przyznać, że przez te wszystkie 3 lata gimnazjum bardzo się zmieniłam. Gimnazjum samo w sobie nie zmienia, ale ludzie w nim bardzo. Przychodząc tam poznajemy nowe charaktery. Na samym początku wiemy, że nie każdy tam będzie wzorem do naśladowania no bo przecież w każdej szkole są osoby z gorszym zachowaniem, z których nie należy brać przykładu. Kiedy nadszedł ten czas, w którym musiałam iść już do nowej szkoły to bardzo się cieszyłam. Nowe znajomości, miłości, nauczyciele.. Pomyślałam, że to będą moje najlepsze 3 lata szkoły. Byłam przekonana, że jeżeli tam się już zmienię to na lepsze. Owszem słyszałam od innych osób, że gimnazjum zmienia, ale myślałam, że mnie to nie dotyczy. Jednak po pierwszym dwóch latach dojrzałam, że to nowe otoczenie bardzo mnie zmieniło. Zauważyłam w sobie, że jestem inna niż byłam jak tutaj przychodziłam. Stałam się bardziej nieśmiała oraz też w małym stopniu chamska do innych. Sama nie mogłam w to uwierzyć, ale niestety tak było. Dopiero w trzeciej klasie zaczęłam się zmieniać ku lepszej mnie. Przestałam myśleć co inni sobie o mnie pomyślą, jeśli coś zrobię. Nie zwracałam uwagi na zdanie innych na mój temat.
Jednak przez te trzy lata gimnazjum nauczyłam się kilku ważnych rzeczy. Pierwszą z nich jest to, żeby nie ufać każdej nowo poznanej osobie. Zaufanie jest bardzo ważne i ciężko się je zdobywa, ale bardzo łatwo można je stracić. Kolejną rzeczą, jaką się nauczyłam jest to, żeby umieć odróżnić prawdziwą przyjaźń od tej fałszywej. W dzisiejszych czasach mamy mnóstwo fałszywych przyjaźni. Dlatego dobrze umieć ją dostrzec i zakończyć. I najważniejszą rzeczą, jaką się nauczyłam to, żeby nigdy nie patrzeć na innych i nie próbować im się "przypodobać" oraz udawać kogoś, kim nie jesteśmy. Zawsze musimy być sobą, wtedy mamy szansę zdobyć prawdziwych przyjaciół, którzy nas akceptują takimi, jakimi jesteśmy.

11 comments:

  1. Ludzie w gimnazjum się zmieniają, jedni na lepsze a inni niestety na gorsze... Ja też w czerwcu skończyłam gimnazjum i powiem szczerze, że cieszę się! Chociaż za kilkoma osobami będę tęskniła, ale kto wie, może będziemy utrzymywali kontakty? :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem gimnazjum to miejsce w którym nie możesz wyrażać swojego stylu i musisz być taki jak wszyscy - Przynajmniej u mnie tak było. Masz być ubrany jak wszyscy, uczesany jak wszyscy... Nie możesz się wyróżniać, farbować włosów, mieć odmiennego stylu, bo obniżą Ci zachowanie.
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  4. Ja do gimnazjum dopiero idę po wakacjach, więc nie mogę się wypowiedzieć :)
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  5. ja wyszłam juz z gimnazjum i mam nadzieję, że w szkole średniej spotkam lepszych ludzi :))
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  6. Dla mnie gimnazjum to były najfajniejsze lata :D
    Liceum było dużo gorsze :)
    Świetne zdjęcia ;D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    ReplyDelete
  7. W czerwcu skończyłam gimnazjum i szczerze powiedziawszy bardzo się zmieniłam :) Z lękliwej na bardzo pewną siebie :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście gimnazjum zmienia człowieka, ja sam chybva jestem troche silniejszy psychicznie po gimbazie
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  9. Racja, gimnazjum zmienia, a szczególnie ludzie w nim, ale mnie zmieniło na lepsze. Ciekawe jak będzie teraz w liceum :D Śliczne zdjecia jak i design ♥

    Buziaki¦ zyciedlapasji

    ReplyDelete
  10. Sama zaczynam 3 klasę gimnazjum, w 1 byłam nie do zniesienia. Arogancka, niemiła, chamska. W 2 klasie nastąpił jakiś przełom i stałam się sobą w 100%. Teraz jest o wiele lepiej. :)
    Prześliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie KLIK

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.