July 29, 2016

Moje ulubione...

Korzystając z chwili wolnego, postanowiłam do was napisać. Dzisiejszy post jest nieco inny od poprzednich. Będzie w nim mało tekstu i troszkę więcej zdjęć. Postanowiłam, że pokaże wam moje ulubione perfumy, książki, kosmetyki, buty, dodatki i seriale. Myślę, że to fajny pomysł i może znajdzie się ktoś z was, kto ma podobnych ulubieńców do moich. Poprzez taki post możecie też poznać nowe produkty, o których wcześniej nie słyszeliście :) Myślę, że taki będzie pojawiał się na moim blogu od czasu do czasu.





FACEBOOK  |  INSTAGRAM

SNAPCHAT: BAJDZO

18 comments:

  1. Nigdy nie czytałam tych książek. Uwielbiam kosmetyki z UNDER 20! Są świetne :*
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  2. TVD to też mój ulubiony serial razem z The Originals <3
    Super post o perfumach, sama się szykuję na moją TOP 5 perfum, ale jeszcze brakuje mi dwóch pozycji w kolekcji :)
    Miłego wieczoru,
    ohmels.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny post, masz takie piękne zdjęcia. <3
    Uwielbiam UNDER20, mają takie fajne rzeczy!
    Ładne buty. c:

    Mój blog - KLIK:)
    Obserwuję:))

    ReplyDelete
  4. Oglądałam kiedyś pamiętniki wampirów, ale znudziły mi się. Ja jestem serialomaniaczką, więc już jeden serial skończyłam - " Czysta krew", teraz zaczynam oglądać "Chuck" . Uwielbiam czytać książki, ale nie czytałam tych.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  5. Widzę jesteśmy bardzo podobne! :D Trafiłaś idealnie z książką "Zostań jeśli kochasz", serialem, naszyjnikami i zegarkiem :D Pozdrawiam i obserwuję ;*
    Nasz blog - klik ♥

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne zdjęcia, widać, że spędzasz nad wyglądem tego bloga dużo czasu i wkładasz w to wiele starań :)

    http://m-g-style.blogspot.com/2016/07/moja-maa-wielka-historia.html

    ReplyDelete
  7. perfumy z avonu są bardzo fajne :) Pianka i krem redukujący niedoskonałości-niestety się zawiodłam :( Zaczełam oglądać owy serial i go kocham <3
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  8. Kocham Pamiętniki Wampirów i już nie mogę się doczekać nowego sezonu <3 Książkę również uwielbiam, jest prześwietna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Mój Blog

    ReplyDelete
  9. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie :)

    http://our-loveliness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetne są te perfumy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  11. Ja dwa dni temu właśnie skończyła oglądać "Pamiętniki wampirów" to nie to co kiedyś ale też spoko. Fajny zegarek <3
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę zegarka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczny zegarek <3
    Zdjęcia meega!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Super ulubieńcy <3 uwielbiam pamiętniki aaa <3 wielka miłość do Damona , Klausa ♥ Enzo UWIELBIAM ♥ skończyłam już :c ale ostatnio od poczatku ogladam bo 8 sezonu sie doczekać nie może szkoda że 8 bedzie ostatni ;c. Obejrzyj sobie również THE ORIGINALS, ALBO TEEN WOLF ♥ MEGAAAA :&
    Pozdrawiam :*

    ❀anjaa-blog.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  15. Kosmetyki z U20 uwielbiam! <3
    "Ta książka Cię kocha" wygląda bardzo ciekawie!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.