July 24, 2016

Under Twenty

Może już wiecie albo nie ale od pewnego czasu jestem ambasadorką Under Twenty. Myślę, że każdy z was kojarzy tę firmę. Ich kosmetyków używałam już trochę wcześniej i bardzo ucieszyłam się, kiedy przyszła do mnie ta paczka. Kosmetyki, które dostałam możecie zobaczyć na zdjęciach. Zdecydowanie mogę polecić wam produkty tej firmy. Są to typowe kosmetyki dla nastolatków. Od nich nie wyskakują mi żadne wypryski, a cera jest delikatna i nawilżona. Chciałbym takimi postami urozmaicić mojego bloga, chodzi mi tutaj recenzje na temat danego produktu. Dlatego chcę was poprosić, abyście napisali mi w komentarzu, o którym produkcje chcielibyście przeczytać :).

10 comments:

  1. Używam kosmetyków z UNDER 21 jest z nich bardzo zadowolona :) Gratuluję :*
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  2. Ja również używam i są świetne :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam kosmetyki z U20! <3
    Właśnie ostatnio wygrałam konkurs na ich instagramie i teraz czekam z niecierpliwością na swoją paczkę.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  4. Używam pianki, żelu, pelengu, kremu redukującego niedoskonałości, kremu BB i chyba kiedyś toniku, Większość mi się sprawdziła! Chętnie posłucham o kremie zwężającym pory i o 3-stopniowej kuracji. Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  5. Często spotykam się z pozytywnymi opiniami na temat tej firmy ale ja nie mogę używać ich produktów :(
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  6. gratuluję zostania ambasadorką! :D
    za dużo kosmetyków z under twenty nie miałam, ale ogólnie wywarły na mnie dobre wrażenie - do mojej cery jak znalazł :). Gdyby nie to, że wciągnęła mnie seria "ziaja - liście manuka" to właśnie z under twenty kupowałabym produkty ;)
    piękne zdjęcia ♥
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię ich kremy BB.:)
    Nie są ciężkie, a po nich nie mam pryszczy. :D

    Mój blog - KLIK:)
    Obserwuję, super blog! ^^

    ReplyDelete
  8. Używałam i używam kosmetyki tej firmy. Nie ze wszystkiego byłam zadowolona, ale chciałabym przetestować jeszcze kilka produktów. ;)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  9. Gratuluję Ci że zostałaś ambasadorką :) Życzę sukcesów. Fajna paczka. Ja używam z tej firmy żelu oczyszczającego i toniku. Bardzo fajnie się sprawdzają i też jestem zadowolona z tej firmy :) Chętnie poczytam o 3-stopniowej kuracji. Ciekawy produkt.
    Obserwuję<3
    Zapraszam do mnie KLIK
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.