August 28, 2016

Best time + WYNIKI KONKURSU!

Jakiś czas temu wróciłam od mojej kuzynki Natalii. Tym razem nie przywiozłam ze sobą tak dużo zdjęć jak zawsze,  jednak tym razem przywiozłam mnóstwo wspomnień. Naprawdę ten tydzień był niesamowity. Nie było minuty, abyśmy siedziały i się tak strasznie leniły. Non stop o czymś gadałyśmy i się śmiałyśmy lub gdzieś wyjeżdżałyśmy. Jednego dnia postanowiłyśmy nawet same wybrać się do Warszawy na małe zakupy. Przyznam szczerze, że miałyśmy trochę strachu jechać tam same autobusem, ale tylko, gdy wsiadłyśmy już do naszego transportu, to cała obawa zniknęła. Kiedy już tam dojechałyśmy, to byłyśmy szczęśliwe, że w końcu dotarłyśmy. Jednak późniejszy nasz środek lokomocji do galerii uciekł nam sprzed nosa i musiałyśmy iść "z buta" ponad 2 kilometry do galerii. Całą drogę przegadałyśmy i śmiałyśmy się, więc nie było tak źle. Pomimo tego wszystkiego dzień spędziliśmy naprawdę bardzo fajnie. Z zakupów byłyśmy bardzo zadowolone, ale po powrocie do domu marzyłyśmy, aby w końcu usiąść i odpocząć.

Jakiś czas temu na moim blogu był konkurs, w którym do zgarnięcia byłą paczka niespodzianka. Bardzo Wam chcę podziękować, że wzięliście udział. W przyszłości z pewnością zrobię jeszcze nie jeden taki konkurs :)
Konkurs wygrywa:  
craliven@wp.pl

 

FACEBOOK  |  INSTAGRAM

 

4 comments:

  1. Też wspominam cudownie ten tydzień! <3
    Gratki dla zwycięzcy! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kocham Warszawę, według mnie jest to najpiękniejsze miasto w Polsce ;)
    Widać, że super się bawiłyście :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia, gratuluję zwyciężczyni :) Obserwuję ;D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    ReplyDelete
  4. Fajnie, że spędziłaś miło czas :)
    Bardzo ładne zdjęcia, ta bluza wygląda super ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.