August 12, 2016

Cofnąć czas...

"Cofnąć czas, nie po to by coś naprawić, ale po to żeby to przeżyć jeszcze raz" 

Większość z nas na pewno, gdyby miałoby taką możliwość cofnięcia czasu, to z pewnością by skorzystała. Chcielibyśmy cofnąć go do danego momentu naszego życia, które nie podoba nam się zbyt bardzo. Chcemy to zmienić. Jednak ja, jeśli mogłabym cofnąć się do dowolnego momentu mojego życia, to na pewno nie wykorzystałabym tego na zmianę jakiejś decyzji lub jakiejś gorszej sytuacji. Swoją szansę wykorzystałbym na przeżycie drugi raz jakiegoś cudownego dnia w moim życiu. Nie chciałabym zmarnować tej szansy na zmianę jakiejś sytuacji, bo w życiu właśnie chodzi o to, by z tych gorszych momentów życiowych się uczyć i nie wracać cały czas wspomnieniami do nich. Ja ostatnio moją przeszłość przedzieliłam grubą kreską i teraz zaczynam żyć odnowa. To, co się już wydarzyło, to tego nie zmienię i nawet nie chcę. Wyciągnęłam z tego kilka lekcji i następnym razem nie popełnię tych samych błędów.
Jednak w naszym życiu oprócz tych gorszych chwil są też taki które na długo zostają nam w pamięci takie, które chcielibyśmy przeżyć drugi raz. I właśnie na jedną z takich chwil wykorzystałabym cofnięcie czasu. :)

Chciałbym was poinformować, że przez tydzień nie będzie żadnych postów, ponieważ jadę do mojej kuzynki Natalii, którą może niektórzy kojarzą z postów zeszłorocznych wakacji :)


FACEBOOK  |  INSTAGRAM


6 comments:

  1. Nigdy nie myślałam nawet nad tym, żeby cofnąć czas nie po to żeby coś naprawić ale by przeżyć jeszcze raz. Gdybym miała wybór wybrać to lub to to sama nie wiedziałabym jak zdecydować

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  2. Ja też zrobiłabym tak jak ty. Wolałabym przeżyć jeszcze raz pewny dzień, niż zmieniać coś w moim życiu. Obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    ReplyDelete
  3. Też chciałabym przeżyć pewnie chwile ponownie ;) Masz bardzo ciekawą urodę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja również chciałabym cofnąć czas do pewnych przyjemnych chwil ;) Śliczne zdjęcia, zapraszam do mnie: mmartnw blog

    ReplyDelete
  5. Ja również chciałabym cofnąć czas, ale w zasadzie po to, aby naprawić pewne rzeczy, przez, które moje życie nie jest takie jakie bym chciała, ale czasu nie cofne, przeszłości nie zmienie, muszę ponosić konsekwencje swoich błędów i dalej żyć ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  6. Hmm, mimo że żałuję wielu rzeczy to raczej nie chciałabym cofnąć czasu, mimo wszystko człowiek uczy się na błędach :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.