August 08, 2016

Już rok z Wami ❣ + KONKURS


Dzisiaj mija dokładnie rok odkąd, postanowiłam tak na poważnie zająć się blogiem. Przez te 12 miesięcy udało mi się zgromadzić 53 obserwatorów, 26 postów, 447 komentarzy i ponad 7 950 wyświetleń. Nie są to może jakieś wysokie liczby, ale dla mnie to i tak jest dużo. Chcę Wam z całego serca podziękować, że odwiedzacie mojego bloga, czytacie posty i komentujecie. Bez Was nie miałoby to sensu i nie było mnie tutaj. Naprawdę bardzo się z tego wszystkiego cieszę! Jeszcze raz bardzo dziękuję! Z tej okazji przygotowałam dla Was KONKURS Z PACZKĄ NIESPODZIANKĄ!



R E G U L A M I N 
1. Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem tego bloga.
2. Konkurs trwa od 9.08.2016 r. do 21.08.2016 r.
3. Wstaw podlinkowany baner na swojego bloga (dodatkowo)

 
UWAGA! ŻEBY KONKURS SIĘ ODBYŁ MUSI ZGŁOSIĆ SIĘ PRZYNAJMNIEJ 15 OSÓB.
 
*bardzo przepraszam za tak duży baner, ale nie potrafiłam go zmniejszyć w poście :) *

W Z Ó R  Z G Ł O S Z E N I A
1. Obserwuję bloga jako: (nazwa)
2. Mój mail: (abym mogła się skontaktować ze zwycięzcą)
3. Linko do bloga: (jeżeli baner został dodany) 


 Zgłaszajcie się w komentarzach :)  
POWODZENIA!

25 comments:

  1. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! ��
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  2. Jak ten czas szybko leci... :D Świetny pomysł z konkursem !
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. Świetny konkurs, uwielbiam paczki niespodzianki! Obserwuję już od dawna ;)
    1. Obserwuję bloga jako:Ania Smutek
    2. Mój mail: gabsyrenka@interia.pl
    3. Link do bloga:zubrzycanka.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Nie wazna jest ilosc, wazne ze cieszysz sie z malych sukcesow:) Powodzenia!


    obserwuje: Dominika Various
    email: lequsive@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Jaki fajny konkurs , ja jednakże niestety nie biorę udziału :)
    Pozdrawiam kochana , wspaniały blog.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super pomysł!
    moze wspólna obserwacja ? zacznij i daj znać u mnie :)
    http://natalie-diy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Napewno wezme udzial w konkursie jak siade na kompa ;d wszystkiego najlepszego z okazji roku prowadzenia bloga ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;*

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł z konkursem! ;)
    Obserwuję bloga jako: Szalone, ale prawdziwe;3
    Email: szalonealeprawdziwe@o2.pl

    ReplyDelete
  9. Hej, biorę udział:
    obserwuję bloga jako Wiktoria Kinga
    mail: niunias2013@gmail.com lub quake18@o2.pl
    baner: http://fabulous-christmas.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  10. Biorę udział :)
    obserwuje jako Olaa Aaa
    mail: craliven@wp.pl
    a tak po za tym śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Gratuluję :) Najważniejsze, że rozwijasz swoją pasję pisania i zostawiasz tu cząstkę siebie.
    Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  12. Zgłaszam się :p
    Obserwuję jako Wei rdo
    e-mail: freedminds@wp.pl
    Mam nadzieję, że kolejnego roku będą kosmiczne notowania! :D

    ReplyDelete
  13. Gratuluję i życzę wielu wielu lat prowadzenia bloga i wielu obserwatorów! :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bratu kuje takich sukcesów. Życzę dalszej wytrwałości. Fajny konkurs ;)
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Aż trudno uwierzyć, że blog istnieje już rok. Sama mam własnego, ale z opowiadaniami od ponad 3 lat i wiem, jaka to ciężka praca (stąd pseudonim artystyczny w nicku). Chciałabym dostać od Ciebie tę paczuszkę niespodziankę. Powodzenia innym :)
    1. Obserwuję bloga jako: Kaminaka - chan
    2. Mój mail: kaminaka.chan.azula@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Obserwuję jako: Dominika L.
    E-mail: pysiaczek1313@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Gratulacje z okazji roku na blogu :)
    Zgłaszam się! :)
    1. Obserwuję bloga jako: Jagoda G
    2. Mój mail: jagodkaa121@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Gratulacje z okazji rocznicy!!!
    1. Obserwuję bloga jako: (nazwa)Emila Kejna
    2. Mój mail: emilla.2421@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  19. 1. Obserwuję bloga jako: Marta Opulska
    2. Mój mail: martul31@gmail.com

    ReplyDelete
  20. 1. Obserwuję bloga jako: Katarzyna Balbierz- MaaMaa BaalBinkaa
    2. Mój mail: kbalbinka@gmail.com

    Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w pisaniu :)

    ReplyDelete
  21. 1. Obserwuję bloga jako: Melduję Gotowość
    2. Mój mail: meldujegotowosc@gmail.com

    ReplyDelete
  22. 1. Obserwuję bloga jako: lizzie
    2. Mój mail: lizzie@wp.pl

    ReplyDelete
  23. 1. Obserwuję bloga jako: katarzyna powirska
    2. Mój mail: kasia.powirska@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Czy były już wyniki konkursu? jeśli tak to gdzie je można zobaczyć? :)

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.