August 01, 2016

Połowa już za nami

No i połowa wakacji już za nami. Strasznie szybko to zleciało. Teraz niech każdy z nas się zastanowi, co przez ten czas zrobił. Jeszcze przed wakacjami mówiliśmy sobie czego to my nie zrobimy w te wakacje i co teraz z tego wyszło? Może mniejszej części udało się te plany zrealizować, ale innym to zaangażowanie opadło i niestety nie udało im się tego zrobić. Szczerze mogę wam się tutaj przyznać, że mi również większości z moich planów nie udało się zrealizować. Jednak mamy jeszcze szansę to naprawić. Przecież jeszcze to nie jest koniec. Mamy jeszcze miesiąc! Dlatego te ostanie chwile wykorzystajmy jak najlepiej. Nie siedźmy całymi dniami w domu przed telewizorem czy telefonem, a wyjdźmy na świeże powietrze. Pogoda jest wręcz idealna na wakacje. Wyjdźmy ze znajomymi na plażę, rower, rolki itp.. Domyślam się, że nie będzie wam się chciało, bo za gorącą, ale zobaczycie jak we wrześniu będziecie żałować, że nie wykorzystaliście tych wakacji w 100%. Będzie wam brakować tych pięknych słonecznych popołudni i tego wolnego czasu. Ja ten ostatni czas przed rokiem szkolnym chcę wykorzystać jak najlepiej potrafię. 



FACEBOOK  |  INSTAGRAM

SNAPCHAT: BAJDZO

11 comments:

  1. Ja wiele zrobiłam z tego co planowałam i jestem zadowolona :). Przeczytałam 5 książek, oglądnęłam serial i ćwiczyłam codziennie :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  2. Lipiec tak szybko zleciał:(
    Na sierpień mam już kilka planów i chcę je jak najlepiej zrealizować, żeby potem, jak tu napisałaś, nie żałować.;)

    Mój blog - KLIK;)

    ReplyDelete
  3. Odkąd skończyłam szkołę, strasznie nie lubię marnowania czasu :D. Niestety nie mam już wakacji, ale co miesiąc staram sobie wyznaczyć jakieś małe cele :). Zupełnie jak w gimnazjum czy liceum przed wakacjami, tylko z lepszym skutkiem :D
    Obserwuję :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia! Jakim aparatem zostały zrobione te zdjęcia ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    ReplyDelete
  6. piękne zdjęcia super ostrość nie mogę się napatrzeć:D

    ReplyDelete
  7. Masz rację. Ja niestety też tych wakacji nie wykorzystałam w 100%, ale na szczęście to jeszcze nie koniec. Muszę się zmobilizowac. Super zdjęcia. Świetna jakośc. :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK
    Może wspólna obserwacja? Daj znac u mnie :)

    ReplyDelete
  8. Ja w wakacje staram się najwięcej skupić na blogu :* Ale wykorzystuję też czas w 100% :*
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  9. ważne żeby nie przejmować się że została tylko połowa a żeby ją najlepiej wykorzystać :D
    >> Pozdrawiam >> http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. W sumie to zrobiłam dużo rzeczy co chciałam zrobić w wakacje. Świetny post. Super zdjęcia. Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.