August 03, 2016

Prawdy życiowe

Ostatnio poszukując jakichś cytatów do zdjęć i jednocześnie inspiracji do napisania posta natknęłam się na fajny temat. Mianowicie chodzi mi o prawdy życiowe. Niektóre z nich są bardzo motywujące i potrafią dać wielkie 'kopa' do działania :D Czasami warto też się do niektórych zastosować. W internecie możecie znaleźć mnóstwo takich prawd, jednak ja wybrałam kilka, które mi najbardziej się spodobały.

"Co inni myślą o Tobie, to nie Twój interes."

"Nie porównuj swojego życia z życiem innych, nie masz pojęcia jaką oni przebyli drogę do tego momentu."

 "Nikt nie jest odpowiedzialny za Twoje szczęście- z wyjątkiem Ciebie."

 "Nieważne, jak jest czasem ciężko - nigdy się nie poddawaj."

"Doceniaj wszystko co masz już teraz i nie pozwól, aby dopiero zrozumieć i docenić coś po stracie."

"Nigdy nie mów, że nie masz czasu. Czas jest zawsze, a główny problem leży w Twojej umiejętności organizacji." 

"Jeżeli nigdy nie spróbujesz to nigdy się nie dowiesz czy było warto."
"Ludzie się zmieniają i Ty również. Zaakceptuj to i uważaj na siebie, by wszelkie zmiany nie wyszły Ci na gorsze."

"Zawsze znajdzie się ktoś, kto cię nie polubi. To nie jest ważne, ze nie zamienił z Tobą nawet zdania. Ta osoba po prostu za Tobą nie przepada, a Ty masz się tym nie przejmować."

"Pogódź się ze swoją przeszłością, żeby nie zniszczyć teraźniejszości." 

"Nigdy nie będziesz tak młody jak dziś." 

FACEBOOK  |  INSTAGRAM

SNAPCHAT: BAJDZO

21 comments:

  1. Świetny, motywujący post! Faktycznie niektóre cytaty dają niezłego 'kopa' do działania.
    Miłych wakacji!
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  2. Piekne cytaty, bardzo pasują do zdjęć :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam. Zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia :)
    Z niektórymi mądrościami naprawdę można się utożsamić :)
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Lubię czytać takie posty, dają do myślenia takie prawdy życiowe ;)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia, takie delikatne :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię takie różne prawdy życiowe, fajne wybrałaś ;)
    Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Niektóre cytaty widziałam. Są takie prawdziwe. Śliczne zdjęcia ;)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  8. Fajne zdjęcia :) Też lubię takie motywujące cytaty, potrafią mnie naprawdę zachęcić do wiary i działania!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Jakie piękne zdjęcia! Jakim aparatem robione? :)

    http://hidenly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Niektóre cytaty przemawiają do mnie najbardziej.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  11. Lubię czytać takie cytaty, wiele z nich do mnie przemawia, gdzieś we mnie zostaje i przypominam o nich sobie w odpowiednich chwilach. Świetne wybrałaś, niektóre trafiają do moich ulubionych! :) Piękne zdjęcia!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  13. Wszystkie te prawdy życiowe jak najbardziej trafione :) Super post, piękne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  14. Świetne cytaty, zwłaszcza ten ostatni :) Piękne zdjęcia!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wybrałaś śliczne cytaty. Wszystkie są bardzo życiowe :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jakie ładne miejsce na sesję. Śliczne zdjęcia ;)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia!
    Pięknie wyglądasz! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jest on dla mnie wielką motywacją!
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.